Sunday, July 18, 2010

Bermula Semester Baru

Bangunan Fakulti Pengajian Quran dan Sunnah


Hari ini genap seminggu semester baru bermula tetapi aku satu kelas pun belum mengikuti pengajian. Isnin lepas ada tiga kuliah tapi 2 kuliah pagi aku tak hadir. Manakala kuliah pada waktu malam aku hadir tetapi pensyarah pula yang belum ada. So, esok merupakan hari pertama aku akan belajar. Untuk semester ini Jam kredit aku hanya 17.  Jadual kuliah dan tuto aku seperti berikut:-
ISNIN: 8.00am- 10.00am = Kuliah Tafsir Ilmi
10.00am- 12.00pm = Kuliah Aplikasi Braille dalam Pengajian Quran dan Sunnah
8.00pm-10.00pm= Kuliah Siyasah Syar'iah

SELASA: 3.00pm - 5.00pm= Tuto Tafsir Ilmi

KHAMIS: 9.00am- 11.00am= Tuto Braille
8.00pm- 9.00pm= Halaqah

Satu lagi subjek elektif belum kuar.

No comments:

KALENDAR

BASAHI LIDAHMU DENGAN MENYEBUT NAMA- NAMA ALLAH